la salsa es pasion y vida - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van estheropreis - WaarBenJij.nu la salsa es pasion y vida - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van estheropreis - WaarBenJij.nu

la salsa es pasion y vida

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg

13 Mei 2006 | Guatemala, Antigua

hallo allemaal,

laatste berichtje vanuit een benauwd warm Guatemala. t is hier de hele dag bewolkt (de regentijd begint) en s middags regent het, hoewel het een graad of 30 is.

heb maandagochtend mn project bezocht en toen werd ik ook meteen maar even uitgenodigd voor moederdag. dat is de 10e van mei en een gigantisch feest. mag ook wel, zoals die moeders hier behandeld worden...
was erg leuk om mn kindjes weer even te zien, ze hebben een leuke nieuwe vrijwilligster als lerares.
dinsdag lekker op stap geweest, woensdag moederdag gevierd op het project (was superleuk, alle kinderen traden op en de moeders gingen spelletjes doen).
gister, donderdag dus, veel gesalsaat(??).
had voor elke dag een les geboekt bij Juan Carlos, maar toen was ik mee met mijn huisgenootje naar een les bij een andere school, en toen heb ik daar maar een les geboekt, gewoon, om eens met iemand anders te dansen.
gisteren gehad, blijkt dat ik alles verkeerd heb aangeleerd!!! GRRR!!! de hele basis is fout, het was echt puinruimen en proberen nog wat te maken van de brokstukken. vanmorgen bij die school nog een les gehad en het ging echt veel beter, een vriendinnetje die mee was zei ook dat ze na een uurtje in mn houding hele veranderingen zag. erg leuk, maar wel een beetje genant every now en then om samen met je leraar voor de spiegel met je kont te gaan staan wiebelen:D:D. maar ach, part of the experience he:);).
verder is de kleindochter van mn hostmum nog jarig geweest, donderdag,twee jaar geworden. ze is heel schattig maar superverwend en als ze niet krijgt wat haar zint gaat ze schreeuwen of schelden. maar het feestje was wel grappig.
lekker weer op stap geweest, net als gisteren, erg leuk omdat iedereen die ik ken hier ook gaat dus even goed soort van afscheid genomen:).

ben heel erg aan het genieten van mn laatste dagen hier, beetje chaotisch want mn ticket was raar, mn bankaccount is leeg en mn kamer een zooi (hm, maar das normaal;)) en ik heb geen idee hoe ik alles mee moet nemen, maargoed, ga vanmiddag even proberen in te pakken.
vanavond nog een concert van de Buena Vista de Corazon, in een oude ruine van een amfitheater, wordt wel leuk denk ik.

trouwens, bij deze is iedereen die mn site regelmatig leest uitgenodigd om even hoi te komen zeggen zondag de 21ste (de eerste zondag dat ik weer thuis ben). je bent welkom vanaf n uur of 11 (jaja, gewoon s ochtends, ken toevallig wat arme scholiertjes die midden in hun examentijd zitten;), sterkte he, maandag). zou het erg leuk vinden om iedereen te zien en om mn fotos te showen.

als je t niet kan vinden bel dan ff met hein en carla, zij kunnen uitleggen waar ons huis woont;)

tot heel gauw allemaal, dikke kus en veel liefs, esther
ps pap, wil je van die lekkere belegen kaas meenemen van de markt? dat heb ik nou echt superveel gemist:)

  • 13 Mei 2006 - 20:10

    Jaap:

    Hey Es.
    Fijn dat je nog geniet van je laatste dagen. Afscheid nemen daar lijkt me toch ook wel weer lastig, ook al wil je wel weer naar je hollandse dingen/dieren/mensen (willekeurige volgorde). Sterkte met inpakken en opruimen ;-)
    Ik wens je een hele goede reis terug! Tot gauw.

  • 14 Mei 2006 - 15:20

    Tessa:

    Veel plezier nog je laatste uurtjes en goede vlucht! groetjes Tessa

  • 14 Mei 2006 - 19:15

    Vera:

    Hej meid, lijkt me leuk om zondag te komen!wel hebben Sel en Nienke (en Marit?) en ik het probleem dat we die middag een softbalwedstrijd hebben, dus t ligt er een beetje aan hoelang je feestje gaat duren of we kunnen komen, maar we vinden er vast wel iets op!
    zie je iig vet snel! dikke kus!

  • 14 Mei 2006 - 19:26

    Gonny & Ed:

    We hebben het heel erg leuk gevonden om via de berichtjes jouw reis te volgen. We wensen je een hele goede thuisreis. Tot gauw!

  • 14 Mei 2006 - 21:04

    Jannie:

    Ha Esther,

    Kom hier vooral eens een demonstratie salsadansen geven....
    Goeie vlucht! tot binnenkort.
    (en ik hoop niet dat je het hier fersgrikkuluk saai gaat vinden, na al je belvenissen daar!

    doeg!

  • 15 Mei 2006 - 03:32

    Paul:

    Hey meisje. Ik zou graag willen komen die zondag, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken :( :P
    goede vlucht enzo, en ik bel je wel weer als je in nederland zit.
    kuskus

  • 15 Mei 2006 - 10:41

    Jiske:

    hey es!!

    bijna weer thuis in nl he! gaat best snel zo zeker (achteraf bekeken)! vind je het niet heel erg jammer dat je weer weg moet? ondanks alle dingen die je mist? zou ik wel vinden denk ik, maar lekker thuis bij bekende mensen en bekend eten lijkt me toch ook wel wat hebben. ik mis mijn eigen bed en douche al als ik een week weg ben! veel plezier nog de laatste paar dagen/uren en tot snel! ooh ja, zondag de 21 kan ik niet komen, heb een toernooi met handbal, maar ik zie je snel weer op het reelaer!en misschien kunnen we voor de tijd nog wel een keer afspreken om te gaan stappen of rijden!

    groetjes jiske

  • 15 Mei 2006 - 12:49

    Amanda:

    heej meis!
    misschien kom ik ook nog wel:)kan dan alleen niet stappen zaterdag (moet ook nog op verjaardagsvisite by mn achternichtje) dus weet niet of janneke daar zo blij mee zal zijn,maar goed:). ik laat t in ieder geval nog wel even weten!! hele goede reis !!
    dikke kus,Amanda

  • 17 Mei 2006 - 21:23

    Hanneke Smith:

    He Esther!!!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen om je weer aan te kunnen passen in het Kille Nederland. En in Augustus zetten we het salsa-dansen gewoon door in Antwerpen!
    -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 15665

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 01 Januari 2017

Zuid-Oost Azië

05 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Afrika

04 September 2013 - 24 December 2013

Barcelona

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: