Thuis... - Reisverslag uit Oostwold, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu Thuis... - Reisverslag uit Oostwold, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu

Thuis...

Door: esther

18 Mei 2006 | Nederland, Oostwold

hallo iedereen,
alles goed?
ik ben weer thuis hoor, verkouden en een beetje een jet-lag maar verder ok. de vlucht was supersaai; heb iets van 20 uur op LA moeten wachten en verder uren en uren in het vliegtuig gezeten, en daar is dus echt niks leuks aan...
tis hier superkoud, maar verder fijn om weer terug te zijn:) wel even wennen aan sommige dingetjes; zoals het feit dat het toiletpapier gewoon in de wc mag, of dat de douche je niet electrocuteert als je de kop aanraakt.
heb al lekker een broodje oude kaas en dropjes gegeten,yummie:D, en ga vanmiddag even paardrijden.

zie er erg naar uit iedereen weer te zien en te spreken, als je niet kunt komen zondag bel dan ff dan kletsen we gewoon ff bij over de tel (hint, gerke:P:P grapje;))
en vera/nienke/selma/marit(?), kom maar gewoon als die wedstrijd ovr is hoor, is prima.

voor al die arme scholieren verder; heel veel succes en sterkte met leren, gaat allemaal goedkomen!
dikke kus en tot zondag!
liefs, esther

• 18 Mei 2006 - 13:37

Amanda:

ik dacht al, is ze nou nóg niet thuis?:) tot zondag meis!!
    xx

• 18 Mei 2006 - 14:25

Selma:

OKeeej tot zondag dan!! Komen we gezellig allemaal langs!

En hoe was de eerste nacht in je heerlijke eigen bedje??:)

xxx selma!

• 18 Mei 2006 - 15:01

Gonny & Ed:

Welkom thuis!!! Het zal wel even wennen zijn, maar iedereen is natuurlijk superblij je weer te zien. We spreken elkaar binnenkort vast wel. Tot dan!

• 19 Mei 2006 - 06:18

Annette:

Jo, tot zondag!

• 19 Mei 2006 - 08:22

Paul:

Veel plezier zondag! :P

• 19 Mei 2006 - 10:11

Vera:

hej schat,lekker weer thuis! kun je nog net de meikermis meepakken! :P :P! zie je zondag lekker uitslapen he!
    kus!

• 19 Mei 2006 - 17:59

Rose:

Hé Esther,
    Welkom thuis, wat fijn dat je er weer bent, kan je moeder ook weer rustig slapen.
    We spreken elkaar binnenkort, veel plezier zondag op je welcomparty.
    Groetjes,
    Rose

• 19 Mei 2006 - 18:38

Esther:

haha, net van een vriendinnetje gekregen: www.sleepinginairports.net zoek ff op LA, een van de slechtste dus:)

• 06 Juni 2006 - 14:45

Marina:

Wow, heb nu alles achterelkaar gelezen. We zien en spreken elkaar wel op je werk. Misschien ga ik eind deze week al wel naar Berlijn (fietsen)