afscheid, duiken - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van estheropreis - WaarBenJij.nu afscheid, duiken - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van estheropreis - WaarBenJij.nu

afscheid, duiken

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg

31 Maart 2006 | Guatemala, Antigua

hallo allemaal
even een kort laatste berichtje, voorlopig. vertrek vannacht naar honduras, we gaan de ruines van copan bezoeken en daarna dus door naar la ceiba.
vandaag laatste dag op school, moet toegeven dat ik wel en beetje heb zitten huilen toen alle kinderen een voor een langskwamen om een knuffel te geven. heb daar nu een maand gewerkt, maar het voelt veel korter, hoewel je dus in zon korte tijd best een redelijke band met de kids kan opbouwen. zelfs van het kreng heb ik een superlieve tekening gekegen (ze kwam naar me toe toen de rest al weg was om m te geven). verder hebben ze liedjes voor ons gezongen en gespeeld, en een gedichtje voorgedragen. heb zelfs een speech(je;)) gehouden in het spaans;).
laatst was een van de jongetjes uit mn klas jarig, leuk kind, heeft 7 broers en zusjes, krijgt geen cadeautjes op zn verjaardag en dus ook geen ontbijt. pobre. dat is toch wel hard, heel anders dan in NL.

verder: vandaag afscheid nemen van mn hostfamilie, maar heb beloofd nog een dag of wat terug te komen, en vanavond gaan we met zn allen nog een keer op stap.
en dan: tot ziens antigua, hasta luego...

ik heb geen idee wanneer ik weer achter internet kan, maar dan zal ik mn site helemaal bijwerken, met fotos;)

dikke kus, esther

  • 31 Maart 2006 - 21:28

    Gedi:

    Hoi Esther,

    Wat doe jij veel in de maanden dat je daar bent, en wat zie je veel van het land! Ik hoop dat je het duiken gauw onder de knie hebt, dat zal ook wel een hele ervaring zijn, ik ben jaloers op je.
    Liefs Gedi

  • 31 Maart 2006 - 22:58

    Rose:

    Hey Esther,
    Wat moeilijk om weer afscheid te moeten nemen als je net een beetje iets opgebouwd hebt met die kids. Veel plezier met duiken, schijnt erg leuk te zijn!
    Goede reis en we blijven je berichtjes volgen.
    Groetjes,
    Rose

  • 01 April 2006 - 16:28

    Nienke&Vera:

    Hoi lieve Es, wij wouden even laten weten dat we jaloers zijn! we hebben weer de hele dag hard gewerkt en het is hier nog steeds te koud!:) heel erg veel plezier nog! Dikke kus van ons(K)

  • 02 April 2006 - 13:05

    Jiske:

    hey esther!

    wel jammer idd dat je die kids waarschijnlijk niet meer ziet, maar aan de andere kant lijkt het me ook wel weer leuk dat je nu weer wat andere dingen gaat doen, toch? hier gaat alles ook goed en heb verder niets meer te melden, dus...veel plezier!!!

    groetjes jiske

  • 02 April 2006 - 16:31

    Maaike:

    esther ik hep een hond gekregen het is een speelghoet hond voor mijn zwemdiploma. wat leuk dat je in mei al thuis komt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 April 2006 - 19:55

    Amanda:

    heej meis!
    leuk dat doe kids zo lief waren:)een verjaardag zonder cadeautjes...das echt zielig!!
    doe de groeten aan mn backpack:)
    Liefs uit Leiden,
    Amanda

  • 04 April 2006 - 13:18

    Yvon:

    lieve esther,
    echt leuk om al je verhalen te lezen!! ik ben een trouwe bezoeker ;)
    wens je heel veel plezier & geniet er van..
    hopelijk heb je wat minder heimwee dan eerst.. komt wel goed!!
    kusje

  • 04 April 2006 - 21:33

    Hein:

    Lieve Es, zo zie je maar heimwee naar huis en nu ook al weer heimwee naar je werk met de kinderen daar en misschien naar je hospita en je nieuwe vrienden. Het lijkt het echte leven wel alsmaar afscheid nemen en maar huilen dat doen wij hier trouwens ook want het weer is hier nog steeds mooi klooten, ik ben nog nauwelijks aan fietsen toe gekomen.
    We zoeken trouwens nog een schauffeur voor L-B-L als je toch terug bent eind Mei??
    veel plezier met duiken en goed weer bovenkomen
    Tot mails
    kuskus je vader

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 15646

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 01 Januari 2017

Zuid-Oost Azië

05 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Afrika

04 September 2013 - 24 December 2013

Barcelona

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: