Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg

07 December 2005 | Nederland, Groningen

Hallo,

vanmiddag heb ik samen met mijn collega Sanne een ticket geboekt. als het allemaal meezit dan vertrek ik woensdag 1 februari, en ik heb een overstap in LA voordat ik aankom in Guatemala City. (nog maar een paar weken dus!!!!)
na een boel hard werken heb ik hoop ik het geld bijelkaar (op de markt, bij AH, de thuiszorg, oppassen, uitzendbureau) maar toch wordt het nog spannend of het financieel gezien gaat lukken.
als ik er aan denk dat ik all alone vijf maanden weg ga én in mn up het vliegtuig moet pakken dan staat het huilen mij nader dan het lachen(;))zo ongeveer dan, maar als ik er aan denk hoe mooi het daar is en hoe geweldig het is om een lange reis te maken vind ik het ook wel weer erg leuk. spannend blijft het in elk geval!!

zet alsjeblieft een hoop reacties op de site (en blijf dat ook doen als ik al een tijdje weg ben;)), dan ben ik niet zo erg eenzaam aan (zo ongeveer) de andere kant van de wereld;)

groetjes, esther

  • 08 December 2005 - 15:19

    Mariën:

    Zo de eerste reactie dan maar!!
    Is best snel alweer dat je weggaat!!!Spannend zeg!! We gaan snel nog ff wat afspreken!!Voor je voor een heeeeeele tijd weg gaat

    Liefs mariën

  • 11 December 2005 - 13:00

    Maarten (je Oude Klasgenootje :p):

    Hah, zal ik de tweede reactie even neerzetten! Zo, lekker reisje voor de boeg dus ;), zal vast heel erg mooi worden! Mssn in de kerstvakantie nog es met zn allen karten oid? Maja, iig alvast een hele goeie reis gewenst!

    Groeten!

  • 11 December 2005 - 13:06

    Remko:

    hoi hoi! Ik wens je alvast een hele fijne reis! Ik zal dat vast nog wel een keer doen maar dan ben ik het in ieder geval niet vergeten! Ik zal zeker al je berichten blijven lezen. Dikke kuss Remko

  • 11 December 2005 - 16:43

    Paul:

    Moet ik nog een maand alleen hier in Nederland blijven ;( :P
    noujah, ik zie je nog vaak genoeg voordat je weggaat, gelukkig :)
    en maarten, karten is een goed idee, als ik ook ben uitgenodigd dat is ;)

  • 11 December 2005 - 19:25

    Jiske:

    hey esther!! super dat het nu zo goed als vast staat dat je gaat :D echt gaaf! ben benieuwd naar je verhalen en ik zal je zeker weten af en toe een leuk berichtje achter laten.

    groetjes

  • 12 December 2005 - 14:40

    Eddie:

    ik ben trots op je,kus en gefeliciteerd.

  • 12 December 2005 - 14:41

    Eddie:

    ik ben trots op je,kus en gefeliciteerd.

  • 12 December 2005 - 14:42

    Eddie:

    ik ben trots op je,kus en gefeliciteerd.

  • 12 December 2005 - 18:44

    Luc Uit Lettelbertcity:

    haaai Esther, ben je nu nog niet weg???
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt straks, en dat ik regelmatig us wat van je reis mee kan proeven.
    heel veel plezier,
    groetjes en een tuutje
    Luc Wieldraaijer

  • 21 December 2005 - 19:07

    Selma:

    heeey esther!!
    spannend!!! volgens mij wordt het vast super daar!! je hebt in ieder geval beter weer dan hier.. (denk ik) MAAR eerst gaan we nog met het groepje doen wat we nu al zoooolang willen, maar ja niemand kan volgende datum was 8 januari volgens mij, ik kan dan iig dus aan mij zal het niet liggen. En als het niet lukt spreken we nog wel iets af met zn 2en, okay? xxx selma

  • 26 December 2005 - 14:16

    Marnix:

    Hey Essie...

    Heel veel plezier straks in Guatamala.. Ik hopo echt dat je the time of your life hebt daaro!

    Greetz Marnix

  • 27 December 2005 - 06:56

    Amanda:

    hej meisie! tja...nu zyn de rollen dus omgedraaid...strax zit ik te blokken voor mn tentamens en zit jy heerlyk te genieten van alle gave dingen die je gaat beleven!! ben trots op je hoor!! en huilen mag altyd, bedenk je dan maar dat je niet de enige bent die dat heeft gedaan...:) maar k weet ook zeker dat je er geen spyt van krygt!!! strax wil jy ook de rest van je leven alleen nog maar reizen ;) naja, ik zie je binnenkort nog wel, voor mn backpack ;) nu ga ik nog even in de sneeuw spelen :)
    Veel liefs, en een dikke knuffel, saliminga ;) (weet niet of ze dat in guatemala ook doen, maar als jy nog leuke nieuwe namen krygt, moet je t wel ff melden hea:))
    xxx

  • 03 Januari 2006 - 19:29

    Neef Jonas:

    En stappen! Vergeet niet te stappen voor je weggaat ;)

    (ben aangemeld)

  • 05 Januari 2006 - 18:25

    Roba:

    hoi esther,

    veel succes in guatemala.
    enne ..... sterkte met het overstappen. zal vast wel lukken!!!
    groetjes van roba
    (ouders van saliminga)

  • 10 Januari 2006 - 10:15

    Saliminga:

    hej meis! nog even...AAAH!!:):) ik bel je gauw! heb nu werkgroep:S
    kus A

  • 15 Januari 2006 - 10:55

    Maaike:

    hallo esther we vinden het jammer dat je weg gaat, maar het is wel leuk voor jou.
    tút van maaike,jitse,ruud,jannie

  • 21 Januari 2006 - 15:56

    Maaike:

    jamer dat je niet kan op passen op maandag maar ik wil je nog wel een keer zien. xxxx

  • 23 Januari 2006 - 19:31

    Annette:

    Ff een vraagje tussendoor, heb je eigenlijk ook al een adres daar? Dan kan ik de betrouwbaarheid van het Guatemalase postsysteem even voor je uittesten :)

  • 28 Januari 2006 - 20:48

    Jeroen Basarz:

    Esther,

    Veel succes in GUANTÁNAMO BAY of was het nu Guatemala City het is ook zo verwarrend voor een marktkoopman. Maar serieus ik hoop dat je de komende maanden zeer veel plezier zal beleven en leuke dingen gaat doen aldaar. Ik zal je broetje in de gaten houden dat hij geen vreemde dingen doet op de markt (maar ja, wat is nu vreemd op de markt). Wat ik heet meeste zal missen zijn de zwaai momenten en het tong uit steken (laat het laatste AUB niet Milan niet overnemen). Maar het allerbeste en wij van Basarz houden je in de gaten. Jeroen

  • 28 Januari 2006 - 20:52

    Jeroen:

    Esther,
    Wat ik nog vergeet te zeggen;
    Mocht je het nog moeilijk krijgen je hebt altijd een luisterend oor op jeroens@kwijt.nl .
    En nu ga ik mij klaar maken om Ruud te verhuizen.

    Jeroen

  • 30 Januari 2006 - 21:11

    Gonny En Wilko:

    beloofd is beloofd, ook wij zullen je harten onder de riem blijven geven, hoewel je dat vast niet nodig hebt; iig sta je nu al bij onze favorieten, dus komen we je site dagelijks tegen: geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 15653

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 01 Januari 2017

Zuid-Oost Azië

05 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Afrika

04 September 2013 - 24 December 2013

Barcelona

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: