morgen vertrek ik - Reisverslag uit Groningen, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu morgen vertrek ik - Reisverslag uit Groningen, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu

morgen vertrek ik

Door: esther

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2006 | Nederland, Groningen

Hallo,

morgen vertrek ik om 1300 van schiphol. Om half 10 inchecken, dus lekker in de file waarschijnlijk.
mijn telefoon gaan woensdag half 10 over naar mn broertje, dus tot die tijd kun je nog bellen/smsen maar daarna leest/hoort mn broertje alles;)
de familie waar ik bij terechtkom is een echtpaar met een dochter van 17.

Het adres waar ik (in ieder geval de eerste maand) verblijf is:
familia Hernández Hernández
2a. Avenida Sur No. 16
Antigua Guatemala

Ik heb natuurlijk geen flauw idee of post uberhaupt wel aankomt, maar het schijnt een week of drie te duren om iets naar Guatemala te sturen. ik heb ook een telefoonnr daar (dus als je ineens der behoefte krijgt om te bellen...;))(+502) 7832 8019.

ik wil graag nog even iedereen bedanken waar ik spullen van heb geleend/gekregen en die me (financieel of op wat voor manier dan ook)hebben geholpen. Echt super!!

nou, dan zie ik jullie wel weer over een maand of 5;)
dikke kus, esther

  • 31 Januari 2006 - 12:29

    Neef Jonas:

    Spannend hoor!
    Goeie reis! Veel plezier/succes! Doe ze de groeten daar en maak er wat van. Ik hou je in de gaten via je website.

    Groetjes x, jonas

  • 31 Januari 2006 - 13:47

    Gerke:

    hey es, veel plezier de komende maanden he...we houden contact;) goede reis!!
    kus

  • 31 Januari 2006 - 15:16

    Jiske:

    hey!! ontzettend veel plezier he! goede reis! niet te veel plezier maken natuurlijk want dan maak je me jaloers ;-) tot over een paar maanden op het reelaer!!!

    groetjes jiske

  • 31 Januari 2006 - 16:09

    Luc:

    hey esther,
    ik wil je even veel plezier en veel goeds wensen voor je komende reis.
    succes daar, maak er wat mooi's van.

    Groetjes luc,

  • 31 Januari 2006 - 18:29

    Remko:

    Heej Meid,

    Een hele fijne reis en nog belangrijker een fijn verblijf in Guatemala!

    Dikke kuss Remko

  • 31 Januari 2006 - 23:53

    Linda:

    lieve Es,
    goede reis morgen; ik denk aan je en benijd je! Have a great time en ik volg je verhalen!
    Take Care
    kusje lin

  • 01 Februari 2006 - 07:17

    Marnix:

    Heel veel plezier en succes! Ik ben best een beetje jaloers op je hoor ;)..
    Keep us in touch..
    Kisses,
    Marnix

  • 02 Februari 2006 - 10:21

    SELMA:

    HEY ES, ECHT HEEEL VEEL PLEZIEROS, SUCCESSOS EN MUCHOS FUNNOS DAAR!!
    het wordt vast echt super!! ben benieuwd naar de eerste foto's en verhalen!!

    xxx

    selma

  • 02 Februari 2006 - 12:15

    Amanda:

    eej meis!
    shit,zie nu dat je waarschynlyk mn laatste smsje dus niet hebt gelezen:( damn:) hoop dat je een beetje fyn hebt gevlogen:)t zal nog wel even vreemd zyn zo ver weg, maar geloof me, het wordt super!! sterkte in alle moeilyke tyden:) en geniet extra van de leuke dingen!
    veel liefs, Amanda

  • 03 Februari 2006 - 13:03

    Maaike:

    esther waar ben jij nu?ben jij al in guatemala is hut wel leuk, ben je in een huis?
    xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 15773

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2016 - 01 Januari 2017

Zuid-Oost Azië

05 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Afrika

04 September 2013 - 24 December 2013

Barcelona

12 November 2010 - 21 November 2010

Profielwerkstuk

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: