Time to say goodbye.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van estheropreis - WaarBenJij.nu Time to say goodbye.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van estheropreis - WaarBenJij.nu

Time to say goodbye..

Door: Esther

23 December 2013 | Spanje, Barcelona

Het zit er bijna op, over 24 uur sta ik alweer op Nederlandse bodem. Van de ene kant kijk ik er naar uit om iedereen weer te zien, maar van de andere kant is de tijd véél te snel gegaan en wil ik nog echt niet naar huis! Had het helemaal niet erg gevonden om naar de kerst nog even terug te komen. Wat zal ik Barcelona missen!

Sorry, heb op dit moment helemaal geen zin om nog een lang verhaal te typen, zie jullie allemaal snel weer, dus dan kan ik alles wat de laatste weken nog is gebeurd in ´real life´vertellen :)

Het enige wat ik nu wel wil zeggen is dat ik echt een super gave tijd heb gehad! Ik heb super leuke mensen leren kennen, super leuke dingen gedaan, maar ook heel veel van deze maanden geleerd.
Kortom, had dit voor geen goud willen missen!

Dan ga ik nu nog snel genieten van mijn laatste dagje!

Tot snel allemaal xxxxxx

• 23 December 2013 - 11:32

Simone:

Lekker genieten meissie, en ik ben benieuwd naar al je 'real life' verhalen ;)
    Zie je snel! Dikke kuss xxx

• 23 December 2013 - 15:10

Marloes: