Back home again... - Reisverslag uit Nuland, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu Back home again... - Reisverslag uit Nuland, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu

Back home again...

Door: Esther Swanenberg

21 November 2010 | Nederland, Nuland

Hallo allemaal!

Na een lange autorit van ruim 2000 km zijn we vanmiddag rond half 4 weer veilig thuis aangekomen. Morgen begint dan het 'normale' leven weer..

We kunnen terugkijken op een indrukwekkende, leerzame, maar ook mooie reis met leuke en minder leuke momenten. Onze ervaringen van deze week hebben ons zeker aangespoord om te blijven werken aan de toekomst van Hunedoara. We hopen ons enthousiasme over te kunnen brengen, zodat we meer mensen kunnen aansporen om ook te helpen. We hebben deze week gezien hoe belangrijk de hulp uit Nederland is.

Ten eerste willen we natuurlijk Gert en Yvonne heel erg bedanken! Zonder hen hadden we deze unieke kans nooit gekregen.

Daarnaast willen we ook de volgende mensen bedanken: Ingrid, Vasi, Ramona, Razvan, Nicu, Ani, Arnold, Jos, Ormi, Ilona, Ramona, Diana, Claudio en natuurlijk alle leerlingen van de High School.

Ten slotte: iedereen die ons de afgelopen week heeft gevolgd en gesteund: dank jullie wel!

Liefs,
Inger en Esther

• 21 November 2010 - 21:43

Yvonne En Gert Smit:

Hoi Esther,

Jullie ook bedankt. We vonden het heel leuk dat jullie mee waren en leuk te lezen hoe jullie deze week hebben ervaren. Fijn dat jullie ook willen meewerken de mensen in Hunedoara een betere toekomst te geven.

• 28 November 2012 - 16:37

Rosanna:

Fijn dat je weer thuis bent (l)