Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Nuland, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen.. - Reisverslag uit Nuland, Nederland van estheropreis - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..

04 Juli 2014 | Nederland, Nuland

Het is zover! Morgen begint onze droomreis waar we al maanden naartoe hebben geleefd. We zullen om 15.10 vertrekken vanaf Dusseldorf. Zondag komen we als het goed is om 13.25 (lokale tijd) aan in Uganda. Hopelijk kunnen we tijdens onze tussenstop in Dubai nog iets van de wedstrijd Nederland-Costa Rica meepikken. We zullen in Uganda drie weken ICT-les gaan geven aan kinderen, docenten en community people aan de Bukalabi Primary School. Op 30 juli zit ons werk er weer op. We vliegen dan naar Zambia om vanuit daar met een groepsreis mee te gaan die eindigt in Johannesburg. Vanuit Johannesburg vliegen we op 15 augustus naar Kaapstad om nog een paar daagjes bij Manon te 'chillen'. We hebben er zin in!

We hebben geen idee of en wanneer we internet hebben, maar als er internet beschikbaar is, zullen we jullie natuurlijk op de hoogte houden.

Mweraba!

Nicole & Esther

• 10 Juli 2014 - 21:05

Jos:

Veel plezier Nicole. Hoop dat jullie iets goeds kunnen doen en ook veel plezier daar.

• 11 Juli 2014 - 00:35

Yvonne:

Heey Nicole! Wat een avontuur!!! Heel veel plezier op jullie reis en we lezen graag jullie verhalen!

• 30 Juli 2014 - 22:12

Mieke Van Aggelen:

Hoi Nicole,
    Van je vader hoorde ik je reis plannen, geweldig. Kom je in Ethiopië nog op de onderneming waar wij gewoond hebben?
    Is je project goed verlopen, ik hoor later graag je verhalen.
    Liefs van tante Mieke